Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Skrzynka podawcza (ePUAP)

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Mielcu uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza na platformie ePUAP.

 

Wewnętrzny adres skrytki na portalu: /mielecPIW/SkrytkaESP lub /mielecPIW/skrytka

 

Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP

 

Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mielcu zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.

 

Inne wymagania:

  • Dokumenty elektroniczne doręczane do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mielcu muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym.
  • Dokumenty elektroniczne doręczane do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mielcu zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.
  • Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS , CSV , TXT , GIF, TIF, BMP, JPG ,PDF, ZIP
  • Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB