- Powiatowy Inspektorat Weterynarii
- Skrzynka podawcza (ePUAP)
Skrzynka podawcza (ePUAP)
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Mielcu uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza na platformie ePUAP.
Wewnętrzny adres skrytki na portalu: /mielecPIW/SkrytkaESP lub /mielecPIW/skrytka
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mielcu zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Inne wymagania:
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mielcu muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mielcu zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną wprowadzone do systemu teleinformatycznego Urzędu.
- Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS , CSV , TXT , GIF, TIF, BMP, JPG ,PDF, ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB